seg men härlig söndag.

Skrivet 2010-05-16 Klockan 20:42:08

ja en lugn och seg söndag har det vart, sov länge länge i morse, vaknade av telefonen vid 11. ;-)
Sen tog vi det lite lugnt innan vi åkte till mamma och pappa, käkade lite frukost där inna vi åkte till en kompis till Thomas som har köpt sommarstuga i Viken, dit kom alla som var med igår och några till och vi fikade och pratade. Barnen hade hur skoj som helst de med, det fanns studsmatta, lekstuga och gunga. kunde ju inte bli bättre.

väl hemma igen så blev det pizza, ingen som orkade laga mat idag. :-)

nu sover barnen gott och jag lär nog somna tidigt jag med, trött och seg är jag.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2010-05-16 Klockan 21:18:45
Var det när jag ringde och ingen svarade!!!:-)

Postat av: Pernilla

Skrivet 2010-05-16 Klockan 22:46:21
japp det var då jag vaknade, hann inte svara och tänkte jag skulle ringt dig sen, men glömde visst bort.

sorry. :-(



URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Syster yster

Skrivet 2010-05-17 Klockan 06:31:15
Tur jag ringde så du inte sov bort hela dagen :)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!