tankar i natten

Skrivet 2010-05-16 Klockan 01:15:19

hemma efter en super skoj kväll hos vänner. god mat och hysteriskt med skratt.
inga barn med så man kan släppa alla spärrar på gott och ont.
tog en promenad hem med ett par som var där och jag har inte skrattat så mycket på länge åt egentligen ingenting.
tack alla ni som var med för en underbar kväll

kommer i alla fall hem och mumsar lite ost och kex och kikar runt lite i diverse bloggar och annat.
läser en sida som gör mig så arg, en människa som skriver om någon i min närhet som jag tycker väldigt mycket om.
jag hon skriver ju anonymt men alla vet vad det är hon skriver om, ja alla vi som känner min vän i alla fall.
mycket skit snack och elakt, men vem hamar i kläm om in te min vän, personen som skriver är ju bara sååååå oskyldig och har ju såååå rätt till sina känslor, och ja visst har hon det...... men va fan....... släpp greppet...........


nu har jag avreagerat mig i min blogg och ingen behöver känna sig sårad.
men du min vän..... stå på dig....... du har rätt att känna det du känner......... <3<3<3
gillar dig skarpt, är sååååå glad att jag fått lära känna dig och din familj......




Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2010-05-17 Klockan 09:12:01
KRAM





URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!