tänker...

Skrivet 2010-11-09 Klockan 08:55:28

ja mycket tankar och funderingar är det just nu.......
verkar än så länge i alla fall som bara Elias åkt på magsjuka, vet inte om det är magsjuka heller. kan ju vara hans laktosmage som spökar oxå.

I dag ska vi åka och hämta hyr bilen oxå när Linus kommer hem från skolan. Thomas är hemma och vabbar idag för jag ska ha seminarium idag och så måste jag göra 2 uppgifter så de är klara innan vi åker till London på torsdag.

Idag tänker jag extra på mamma som är i Köping nu och ska operera sin fot äntligen, hon har haft ont i över ett år och idag får hon den fixad och sen ska hon förhoppningsvis bli bra i den.

sen grubblar jag mycket över en sak som jag som sagt var itne ville ta upp men försöker skjuta bort tankarna för just nu kan jag inte göra nåt åt det och förhoppningsvis så är det inte ens något att oroa sig för.
Låter säkert kryptiskt just nu men vill inte skriva vad det är men vill ändå få ur mig tankarna så jag kan släppa dem. Som tur är så har jag Thomas att prata med och syrran såklart.
Min klippa är min syrra. Tur du finns, vet inte vad jag skulle göra annars, bara att veta att du finns där när jag behöver känns otroligt skönt.
Love You!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!