lite piggare

Skrivet 2010-10-24 Klockan 14:39:10

första mogonen utan huvudvärk på hela veckan. det känns underbart.
Bihålorna känns även de lite bättre idag. Hjälpte med all den vila jag fick igår.
Idag har vi tagit det lugnt, städat lite och tvättat.
vår tvättmaskin har vart trasig i mer än en vecka men i torsdags vart den lagade igen, så det har vart en hel del tvätt att ta reda på. bara en maskin kvar efter den som är i nu.
Böt sängkläder i vår säng så därför blev det en till.
Så i natt få man sova i rena frächa sängkläder.



Nu leker barnen lugn och fint, Linus har en kompis här och leker. Just nu får Elias vara med så jag får vila öronen en stund. ;-)


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-10-24 Klockan 21:36:15
Börjar med få ont i bihålor igen...hmm..tråkförkylningar.

men vad mysigt att ni ska till London..

ska ni shopa eller bara mysa eller:-)

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-10-28 Klockan 19:55:23
Har försökt börja med tentan nu...

bara osäker på om jag förstår den rätt...

Jag har fått artiklar..en om genus och en om tonåringars lärande typ och dem har jag läst.

sen ska jag föra en disskussion om hur båda artiklarna kan kopplas till forskningsinriktningar som varit och är inom pedagogik...och de är det jag inte fattar?



andra uppgiften är att jag ska koppla det till vtenskapsfilosofiska begrepp men det känns lite lättare ...



pust...



hur går det för dej då..

och hur mår du..



kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!