första dagen

Skrivet 2010-09-02 Klockan 20:50:06

som jag inte klättrat på väggarna av socke och cola sug.
Har gått bra och det känns som jag kommer fixa det. Hoppas det i alla fall.
det som fattas nu är att börja röra på mig lite oxå.
Ska börja promenera nån dag i veckan.

Annars har jag fått plugga lite mer idag än igår. Jag som trodde det skulle gå bra att plugga med Linus hemma, trodde fel. :-)
Han var för pigg för det. Pratsugen och ville ha hjälp med än det ena och än det andra. Satt med vid bordet och skulle lägga pussel när jag läset en text men då sjunger han och nynnar så det funkar ju inte.
Enda gången han nöjt lekte på sitt rum själv var när jag tog en pluggpaus. ;-)
ja ja har hunnit det jag ska ändå, och imorgon ska han till skolan och jag kolla igenom text och bok en gång till.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-09-04 Klockan 11:10:44
vad roligt att du skrev ned tankar i min blogg..å jag tror vi tänker lika och man har ju ibland mött på en del när man jobbat....



hur går det för dej att plugga...



skönt med helg va..jag blir alltid lite stressad på helgen istället för tvärtom men får försöka varva ned.



kramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!