våren är här

Skrivet 2011-04-19 Klockan 20:08:58

ja nu känns det att våren är här. Snön är borta, värmen är här och solen har lyst i flera dagar. Man kan gå ut utan att klä på sig massor av kläder. Studsmattan är framtagen, barnen cyklar varje dag här hemma.
Just nu har barnen och Thomas påsklov, jag gör praktik så jag kämpar på i morgon oxå sen på torsdag ska jag väl kunna ta ledigt.
men fördelen när man är på en förskola och praktiserar är att man får njuta av solen och vara ute massor. De är toppen på att vara ute där. Vi äter lunch ute när vädret passar, mellis med för den delen. verksamheten flyttar ut. Det ritas och målas ute vid borden och gungas och cyklas. Hoppar rep gör de oxå och minnen från barndomen kommer fram. Vi hoppade verkligen massor av rep när vi var små. korthoppper och långhopprep och twist. synd man inte vägde så där 100 kilo mindre då skulle jag oxå hoppa rep på dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!