slappar dag

Skrivet 2011-12-11 Klockan 21:30:07

haft en lugn dag och inte gjort så mycket. Började dagen med att baka pepparkakor med barnen, brände som vanligt en plåt. :-(
Sen kom en kompis till Elias hit och lekte och då märker man knappt av barnen. Linus var med dem oxå och lekte.
Jag satt i soffan och slappade och slö surfade och läste diverse bloggar.
Sen på kvällen vart det ett zumbapass, skönt att få svettas och det är så skönt för efteråt är skallen lite rensad

Är inne i en period igen då jag tänker och funderar mycket. Kan väl inte säga att jag mår dåligt eller nåt men det är jobbigt när skallen gå på högvarv.
Börjar fundera över framtiden och hur det ska bli när skolan är slut och om och var man får jobb.
Längtar tills jag är färdig, är lite less på pluggandet just nu.

Nej nu ska jag ta och gosa med hjärtat mitt.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2011-12-11 Klockan 22:23:56
tycker ofta man bränner en plåt just med pepparkakor.ler.

ja du..jag tycker med man kan tänka o undra över framtiiden ibland.bara önskar jag ska komma på ngt sätt att vara hemma.

vad mysigt å snöig blogg du fått..

här är de ingen snö alls ute o barnne har feber annars är det bra.

kramis<3

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!