Dag 18 – Min favoritfödelsedag och Dag 21 – Ett annat ögonblick

Skrivet 2011-02-02 Klockan 12:39:54

missade att skriva om min favoritfödelsedag i förra blogg tema inlägget så det kommer nu.


Dag 18
– Min favoritfödelsedag
jag minns mina födelsedagar som barn som lite trista. Fyller år mitt på sommaren och minns det så väl att ingen av kompisarna var hemma då. Alla var typ på semester så jag kunde inte ha barnkalas. Utan blev firad av familj och släkt. Så visst var det bra födelsedagar men just att inte kunna bjuda kompisar sög.
Sen blev man ju alltid grattad i skolan och de sjöng för en men det fick jag ju inte heller utan efter sommaren samlade de ihop alla vi som fyllt år under sommarlovet och sjöng för alla tillsammans. :-(

bästa födelsedagen var nog nu när jag fyllde i somras. Bjöd hem de allra bästa och käraste vännerna bara och vi åt och drack gott och gick sen till vår park och lyssnade på uppträdanden och sen hem hit igen och fortsatte festen. Det var en toppen kväll.


Dag 21 – Ett annat ögonblick
oj jag är ju så dålig på detta med ögonblick......men ett fint och välidt speciellt ögonblick var nog ändå när vi plussade när vi väntade Elias. Vi fick kämpa länge för att bli gravida med honom och det var tufft och många tårar fälldes och min oro var stor att Linus inte skulle få något syskon. Så när vi fick plus var glädjen enorm. Vågade inte ta testet fast mensen var mer än en vecka sen...och sen fick Thomas kolla på det för jag vågade inte.

ja annars så flyter dagarna på med pluggandet. Det är otroligt roligt just nu och det flyter på bra.
Idag ska vi ta en tripp till Hedemora och kolla på lite secondhand butiker. Vi ska på fest i mars med 80-tals tema och jag har ju inte direkt såna kläder i garderoben.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2011-02-02 Klockan 21:50:24
Tänk så olika det är..jag har typ aldrig haft barnkalas.ler...men vi har haft stor familj.

jag har allafall aldrig saknat att ha det.

å mina barn får välja 2-3 kompisar o hitta på nåt med istället.



ja,visst är det speciellt att vara gravid o speciellt med gravidmage..å ändå när jag är mitt i det tycker jag bara det är jobbigt att jag blir så tjock..

men när jag kommer kolla på bilder sen kommer jag sakna de...sjukt.



ha de så bra nu vännen!!



kram





URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!