Dag 22 – Det här upprör mig och Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Skrivet 2011-02-08 Klockan 19:54:48

Dag 22 – Det här upprör mig
vad upprör mig...orättvisor, människor som ser ner på andra och tror de är mer än andra, fördomar,
Jag har nog lätt för att bli upprörd både över små och stora saker. Är en känslomänniska helt enkelt.
Tyvärr gör man väl alldeles för lite för att förändra saker och ting.


Dag 23 – Det här får mig att må bättre
att vara med min familj och kunna koppla av och göra roliga saker tillsammans får mig att må bra. Umgås med nära och kära, både familj och vänner får mig oxå att må bättre. Tyvärr räcker väl inte alltid tiden till att göra det så mycket som jag skulle vilja. Men njuter av de studer som det händer.
Mår bra när jag har flyt i mitt liv, ororar mig lätt och stressar upp mig.

Är inne i en sån period nu. Livet flyter på både hemma och med skolan.
Har roliga saker att se framemot som gör att mycket känns lättare. Syrran och familj kommer hem i helgen. Bror är på hemma plan oxå så jag lär väl hinna se honom oxå. i helgen firar dessuyom jag och Thomas 11 år tillsammans, vet inte om tiden räcker till att göra något speciellt men vi får väl äta nåt gott och mysa i alla fall.
Sen i mars som sagt var är det fest, och det ser jag oxå fram emot.



Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2011-02-09 Klockan 06:51:11
11 år :) Fiii fan, tiden går, jag o Glenn 10 år....vart har den tiden tagit vägen?!

Fest....WiiiiHoooo



Kram <3

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Syster yster

Skrivet 2011-02-09 Klockan 11:14:21
Ja nu får vi ses igen :-)



Ni får väl stoppa barnen i säng tidigt och äta nåt gott och mysa :)



Kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2011-02-09 Klockan 11:55:42
Mia trodde du skulle erbjuda dig att ta barnen så att T och jag kunde gå ut och äta. ha ha ha

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!