intensiva dagar

Skrivet 2011-02-17 Klockan 08:08:20

har tillbringar tre intensiva dagar i Falun. vi har haft terminens innedagar. Haft det så bra och träffat alla goa tjejer. Ibland en nackdel att plugga på distans, vi har så skoj när vi väl ses med tyvärr bara en gång per termin. Men samtidigt är det så skönt att läsa på distans för att åka den trista vägen till falun varje vecka lockar inte.
Men dessa dagar har gett massor båder plugg mässigt och energi mässigt.
FMan är så glad och fullladdad när man åker hem sista dagen. Men helt slut.
Idag skulle jag helst vilja vila hela dagen men jag har en bok att läsa så det är väl bara att ta tag i den.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2011-02-27 Klockan 14:03:51
Hi,hi vad gulligt att Elias ville se mina små skruttar sjunga.



idag är jag rastlös men mannen ska på bandy kl 4..så blir nog till att bara vara hemma.

är bara så tråkigt vara hemma ibland å se alla måsten,samtiditg som jag gillar vara hemma o slappa också!! men idag.flumm.flumm.skratt.



är det bra annars? med plugg och kroppen och allt.



nu ska vi äta,sen blir de väl soffan då.



kramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!