tiden räcker inte till

Skrivet 2011-02-27 Klockan 16:21:34

känns som tiden inte räcker till just nu. vi gör VFU 3 dagar i veckan och har uppgifter att göra då, men samtidigt ska vi hinna läsa lika mycket och ha seminarier och föreläsningar. Så det blir inte mycket tid eller ork över till något annat.
har som tur är kommit igång att träna lite och det känns skönt. går på zumba 2 dagar i veckan och ska försöka att även hinna med ett pass vattengympa och även promenader. Känner att kroppen mår bra av att röra på sig och det gör faktsikt att jag får mer energi, även om det är en brist av det just nu.



Kommentarer
Postat av: Stina

Skrivet 2011-05-07 Klockan 18:06:39
Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!