blogg tema dag 1

Skrivet 2011-01-03 Klockan 21:44:51

Dag 01 – Presentera mig själv

jaha vem är då jag.....många av er som läser vet det väl redan.
Pernilla heter jag ju i alla fall. 40 år gammal. usch det låter ju sååååå gammalt.
men men inget jag kan gör något åt.
Född och uppvuxen i lilla Norberg.
mamma, pappa och två syskon, en storebror och en lillasyrra. som alla betyder massor för mig.
Syrran och jag är tajta och hon är den som vet allt om mig, den jag vänder mig till när det är något. Älskar henne så jäkla mycket, finns bara ett fel och det är att hon inte bor här. :-(
älskar naturligtvis övriga familjen med.
bor i ett hus med min sambo och våra två underbara söner
Pluggar för tillfället till förskollärare och jag älskar det. Har vuxit och lärt mig massor under denna tid som jag hunnit läst, är snart halvvägs genom utbildningen.
annars så vet jag inte vad jag ska skriva.
tillbringar den mesta tiden med min familj men försöker hinna med att träffa mina kära vänner oxå, blir tyävrr inte så ofta som jag skulle vilja.
men jag hoppas de vet att jag finns där i alla fall och tänker på dem ofta.

ja det får räcka om mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!