Dag 03 – Mina föräldrar

Skrivet 2011-01-08 Klockan 00:05:07

Dag 03 – Mina föräldrar

ja vad kan man då säga om mina föäräldrar utan att säga att de är toppen, de bästa som finns helt enkelt.
De ställer upp i vått och torrt och på alla sätt och vis för oss och mina syskon.
De är helt enkelt underbara.
Vi pratar i telefon varje dag, om inte de ringer så vill Linus göra det minst en gång om dagen.
Barnen älskar sin mormor och morfar.
Vi försöker bjuda upp dem på mat hos oss så ofta vi kan och det blir nästan en  gång i veckan.
De är enkla att ungås med och ofta är det Thomas som vill ha hit dem, han är jättetajt med mina föräldrar.
Betydligt närmare dem än sina egna. En gång har han sagt att min familj är mer hans än sin egen.
Tragiskt men sant.
Men som tur är räcker de till honom oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!