Dag 04 – Det här åt jag i dag

Skrivet 2011-01-08 Klockan 19:30:11

Dag 04 – Det här åt jag i dag
vilken spännande rubrik. vem bryr sig egentligen om vad jag ätit idag. men men vi kör på det i alla fall.
Frukost: två limpsmörgåsar med leverpastej, ett glas juice och en kopp kaffe.
Lunch: Nudlar med majs och lite fläskkarre.
Fika: tårta och lite kakor.
Middag: tacos men vi böt ut köttfärsen mot kyckling för att få lite variation.
eftersom det är lördag finns väl chansen att det blir lite chips och lite läsk kanske.

Tårta blev det idag eftersom min underbara mamma fyller år.
Vi var dit och brorsans övriga familj, själv är han ju i Norge och jobbar. Syrran och de var inte här de heller, sorgligt nog. :-(


idag har jag tagit det lugnt och Thomas har röjt av gården med traktorn. Så nu finns det mer plats att skotta snön som säkerligen kommer.


nu ska jag mysa med barnen lite och Thomas med så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!