Dag 07 – Min bästa vän

Skrivet 2011-01-11 Klockan 12:56:12

Dag 07 – Min bästa vän

Har inte många vänner som är mig riktigt nära som vet allt om mig och som jag vet finns där för mig och förhoppningsvis vet att jag finns där för dem.

En av mina bästa vänner är min syrra, älskade Mia. Hon vet allt och finns alltid där till hundra procent, visst vi är syskon men detta är mer. Vi kan prata om allt och vet att den andre alltid finns där för en. Bara tanken på att veta att jag alltid kan prata med henne gör mig varm.

En annan väldigt tajt vän just nu är U, min pluggpolare. Det är henne jag träffar mest av alla vänenr just nu. Men det är väl så när vi pluggar ihop.
Vi har känt varann sen vi var små, då vi bodde grannar. sen har vi väl inte umgåtts så här sen vi var yngre. Men nu är vi väldigt nära och nästa termin så ska vi inte läsa ihop längre och jag kommer sakna henne. Men vi ska plugga båda och kommer säkerligen peppa varann och finas för varann ändå det är jag säker på.

Sen har jag en vän till som jag anser som en av mina bästa vänner. Tyvärr ses vi inte alls så ofta som jag velat. Men med plugg och småbarn så räcker inte alltid tiden till
Vi har inte känt varann så länge men ändå vet hon mer än många andra om mig. Känner att jag kan prata med henne om allt. Hade nog inte trot innan att man som vuxen kunne finna nya bästa vänner men det klickade direkt mellan oss kände jag. Tack V för att jag fått lära känna dig.





Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2011-01-12 Klockan 18:20:03
KRAM

Glad att jag har dig också!

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Maria

Skrivet 2011-01-13 Klockan 07:17:40
Puss


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!