Dag 15 – Mina drömmar och Dag 16 – Min första kyss

Skrivet 2011-01-22 Klockan 19:46:41

tar och betar av två teman idag med.....

Dag 15 – Mina drömmar
ja vad har jag för drömmar då...vill väl att vi ska få vara friska och må bra allihop i familjen och nära och kära. Drömmer väl om att resten av pluggtiden ska gå fort och bra och jag snart står där färdigutbildad och får det där toppen jobbet på en förskola där övrig personal är driftig och framåt. vill mycket och sätter barnen i fokus och inte är rädda att prova nya saker och hela tiden föra verksamheten framåt.
Drömmen vore väl att få vinna massa pengar så vi kunde fixa massor här i hemmet och jag skulle gå ner massor i vikt och bli smal och snygg och kunna handla massor av nya snygga kläder. ;-)


Dag 16 – Min första kyss


ja när fick jag då min första kyss....kan inte säga riktigt vem och när och var första kyssen var. räknas första pussen som man fick som liten av sin första barndoms kärlek...
En kyss jag minns är en kille jag var väldigt intresserad av men vi stulade mest och det blev väl aldrig så där seriöst som jag ville, men han var suverän på att kyssas, det var sådär att det pirrade i hela kroppen.
Minns även första kyssen jag fick av Thomas, en härlig kyss som gav mersmak. ;-)




Idag har vi haft en toppen dag här hemma, var iväg till Avesta badhus. Var där i tre timmar och barnen var glada och helt vilda i vattnet. Thomas och jag turades om att simma oxå, simmade 500 meter. jobbigt men skönt.
Bubblade i bubbelpoolen det sista vi gjorde och man var så skönt avslappnad i kroppen.







Kommentarer
Postat av: Linda

Skrivet 2011-01-23 Klockan 12:58:03
smal är inte lika med snygg.....men alla tycker olika men blir lite trött på detta ideal att det är det enda som ska betyda ngt att vara smal...Förresten är det ngt man kan bli om man vill utan att köpa operationer sk qvick fix...kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2011-01-23 Klockan 17:40:52
Linda håller med dig helt om att smal inte är lika med snygg, och det är inte det jag menar med min dröm heller, jag vill gå ner i vikt mest för att må bra, just nu väger jag alldeles för mycket och det mår jag inte bra av. Snygg kan man självklar vara oavsett vikt.:-)

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Vickan

Skrivet 2011-01-25 Klockan 07:36:16
Håller med,jag mår absolut inte bra av min övervikt, och har man så pass mycket övervikt som jag själv har så kan en operation vara den sista utvägen.En operation är dessutom ingen "qvick fix", men är man dåligt påläst kan man kanske tro det.

Kram min vän!

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Pernilla

Skrivet 2011-01-25 Klockan 08:08:55
så sant så Vickan att det inte är en qvick fix. Det krävs ju en hel del av en efteråt att man ändrar sitt matbeteende. Lycka till min vän. kramar i massor

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!