Glad midsommar

Skrivet 2011-06-23 Klockan 17:25:56

ville bara passa på att önska er alla en glad midsommar. Just nu finns inte orken för bloggen fast det är för en gångs skull positivt. Sommarjobbar just nu och jag som är van att sitta hemma och plugga blir helt slut i kroppen av att arbeta med kroppen. har sommarjobb på kyrkogården här hemma, så det klipps gräs, rensas ogräs och planteras blommor. Känns i kroppen om jag säger så. Orken räcker hemma till familjen, sen somnar jag gott på soffan när barnen är lagda. :-)
men jobbar ihop men goa glada och trevliga tjejer och killar, och gubbar. Så jag får prata och skratta mycket under dagarna. Mår så bra!!!!!!!!!!


Men ha nu en toppen midsommar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!