Hinner inte med....

Skrivet 2011-03-13 Klockan 11:32:01

nånting just nu förutom skola och min familj. Fast inte ens där hinner jag med allt känner jag. Mår verkligen inte bra av att ha det så här.
Hinner inte pausa, hinner inte leva, hinner inte tänka.......eller tänker det göra jag, det maler ständigt i mitt huvud. Saker så måste göras, saker jag vill göra men inte hinner med. det ständiga dåliga samvetet att barnen och familjen inte får den tid de behöver eller jag behöver ge dem för att må bra.
Hinna med vänner existerar inte ens och jag känner hur de glider i från mig.
Känner mig ensam och isolerad från allt och alla.
det är motigt och tungt just nu och jag är ledsen och grubblar hela tiden.
Blääääää för detta!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2011-03-13 Klockan 20:49:45
Jag förstår hur du känner, det e lika för mig jämt tycker jag....Fullt ös....



Vi brukar iaf hinna träffas under träningen, det e ju bra, o du tar dig tid till det också...



Du har bara 1½ år kvar o plugga, du fixar det!



<3 <3 <3



URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Syster yster

Skrivet 2011-03-13 Klockan 20:57:34
Puss och kram till världens bästa syster <3 Ingen vill glida ifrån en sån som du!!!!

Postat av: Pernilla

Skrivet 2011-03-13 Klockan 21:39:34
Ella, ja det känns skönt att ta sig den tiden och dessutom få träffa dig då och prata betyder massor ska du veta. Kramar



Mia: kramar till dig med. och dina ord värmer. :-)

Love you!!!

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2011-03-14 Klockan 22:44:21
ja du..jag är så glad för den lilla barmark jag ser..uuuunderbart.vill ha vår vår vår.

visst är det svårt få tiden att räcka till ibland..

här vill jag möblera,grejja,städa garaget och allt men tiden räcker inte till..

börjar boa..typ 3 månader innan bebis,kanske ltie väl tidigt.ler.

ta hand om dej.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2011-03-22 Klockan 16:50:47
tack för ditt meddelande.

lite piggare idag allafall.



hur är det för dej då.

hoppas det lugnat sig.



kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!