en sten föll från mitt hjärta

Skrivet 2011-05-31 Klockan 22:21:07

har oroat mig en längre tid nu över hur det ska bli i sommar. Får ju ingen inkomst i juni, juli och augusti så vi sparar under året för att ha en liten buffert. men detta år har vart tufft men en del oförutsedda utgifter så det var inte mycket sparat, och få sommar jobba är inte lätt, står som vikarie men det är en väldigt osäker inkomst. vi har löst två månaders inkomst men en månad skulle det bli tufft. Oron har gnagt inom mig och jag har senaste veckorna inte sovit, och magen har bråkat till tusen. Men som sagt var så föll den en enorm sten från mitt hjärta idag och det var mitt hjärta och stora kärlek som löste det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!