aj aj aj

Skrivet 2012-12-11 Klockan 21:16:34

Vad min kropp gör ont. Från knä upp över mage och ut i armarna gör det ont.
Att röra sig är inte skönt, sitta ner eller ställa sig upp smärtar enormt.
Så säger folk att det alltid känns värst dag två......aj aj aj säger jag bara
En grym träningsvärk har jag.
Och just nu nyser jag dessutom och kan säga att det känns i magen.....
 
men men jag gillar smärta när det kommer från träningsvärk, då vet man ju att man gjort nåt rätt. :-)

vilodag idag från träningen men imorgon blir det cirkelträning och torsdag x fit och förhoppningsvis bosu om jag får plats på passet.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!