morgon tankar

Skrivet 2012-12-04 Klockan 08:40:47

Kallt uta idag med, körde barnen till skolan så de slapp kylan när de väntar på bussen.
VI har så trist morgnar här hemma nu, trötta sura barn.
Vad ska man göra för att slippa det.
Känner mig som en trasig skiva som hakar upp mig, varje morogn samma tjat.
GÅ upp, gå upp nu, det är dags att gå upp.....
Klä på dig nu, kom ihåg att byta kalsonger, nu måste du sätta lite fart......
Vad ska ni ha till frukost, vad ska du äta, kom igen och ät nu.......
Bläää säger jag bara.....
vad ska man göra, nån som läser som har tips och ideér???
Har försökt med allt, pratar med barnen hur de vill ha det på morgonen, försöker låta bli att tjata och bara låta dem vara......
Något som ska bli skönt när jag börjar jobba i januari är att då blir det inte bara jag som är hemma och får ta det varje dag.
Nu åker THomas till jobber strax inan sju och jag får ta allt.
Men när jag jobbar får han ta det själv de morgnar jag börjar tidigt och vissa får jag ta det själv och en del är vi hemma båda två.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!