Mental näring

Skrivet 2012-11-16 Klockan 22:25:47

ja det har jag fått idag.
Xtravaganza har det som en av sina ledstjärnor att man ska få mental näring:
 
Humor, glädje och njutning är förutsättningar för motivation, uthållighet och skapar framgång i det man företar sig. När man förändrar energiintaget behöver man öka sin Mentala Näring för att skapa kraft till förändring. När stressen och tempot ökar i dagens samhälle minskar tiden och utrymmet för njutning, glädje och avkoppling.
 
 
det har jag fått idag i form av en träff med bästa U.
Först var hon hit och pluggade då de hade strömavbrott hemma.
Sen tog vi en lång lunch på café kaka.
Mys och prat och massa skratt.
Blir alltid så glad av att träffa henne. Vi har pluggat ihop större delen av min utbildning. Hon har läst lite annorlunda men de terminer som gått har vi läst ihop.
Denna termin gör vi det tyvärr inte, men försöker ses så ofta det går i alla fall.
Kvällen har vart lugn, mamma och pappa var hit och åt med oss, lata idag och åt snabbmat. En kebab för mig, inte det bästa men helt ok och så värt det då det var supergott!!
 
Imorgon är det öppet hus på Arena så hela familjen ska åka dit.
Sen ska jag försöka ta en löptur när vi kommer hem.
 
Ha en toppen helg!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!