myser

Skrivet 2012-11-28 Klockan 10:06:45

myser nu på förmiddagen med Elias.
Vi vaknade redan 7, hade hoppats på lite sovmorgon då vi vart vakna en del i natt han och jag. Men det vart mys i sängen och kolla på disney chanel.
Han känns lite bättre i krupphostan, men vill fortfarande inte äta. :-(
 
Idag blir det hård plugg på eftermiddagen då J kommer över.
Hoppas det ska flyta på fast Elias är hemma.
 
Imorgon är det en stor dag, min kära Thomas fyller 40 år.
Ska ta mig iväg idag och köpa nåt litet till honom.
Han ska få pengar och köpa sig en pulsklocka som present från oss, hans föräldrar och mina.
Men nåt litet extra ska han väl ha oxå, vet bara inte vad?!?!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!