plugg, träning och tankar

Skrivet 2012-11-16 Klockan 10:58:05

Pluggar för fullt just nu och det känns som det är mycket just nu.
Examensarbetet är i full gång och dagarna rusar iväg alldeles för fort. Bara 2 månader kvar nu tills jag är färdig och ska börja jobba, Känns bra men pirrigt. Men det känna som mina blivande kollegor är toppen och de arbetar på ett sätt som jag gillar.
 
Träningen är igång igen och jag har tränat 2 dagar i rad, mest för att bli bekväm med att komma till Arena igen. Men för att känna mig lugn i att komma dit. Kändes mycket lättare igår än i onsdags så det går åt rätt håll.
Körde 2 pass igår, på torsdagar har de halvtimmespass och det är perfekt för då kan man testa på sånt man inte gjort tidigare.
Igår vart det body combat och spinning. Kul och svettigt.
Känner att jag är helt rätt när det gäller träning men slarvar alldeles för mycket med maten.
Äter rätt men för lite och slarvar en del på helgerna tyvärr.
Men blir så inspirerad av att se Aldrig mer fet som går på tv 3. De är ju så suveränt duktiga så jag ska bli det jag med.
Men men en sak i taget så jobbar vi oss framåt.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!