studierna tar all tid

Skrivet 2012-11-29 Klockan 22:27:01

Ja just nu tar studierna all tid och ork.
Har inte ork att ta mig till Arena och träna när jag och j suttit och skrivit hela dagen.
Men har var duktig och kört träning här hemma vid 2 tillfällen denna vecka.
30 minuter på motioncykeln, 100 situps och sen lite rumövningar, armhävningar och avslutar med plankan i två omgångar så länge jag bara orkar.
Har vart lite si och så med maten sista veckan igen. eller inte maten utan slarvar mer med att ta en smörgås och fikat nu när både Thomas och Linus fyllt år.
Ja idag fylller ju min älskling gubbe, ja 40 år alltså.
Hipp hipp hurra för honom.
han fick en wiskey och ett halsband av oss.
Ett jättefint halsband, köpte det idag och så ska han få lämna in det och gravera vad han vill.
var osäker på vad det skulle stå och om han ens skulle gilla det.
Men det gjorde han och han ska gravera in våra första bokstäver. P L och E. :-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!