Tränat

Skrivet 2012-11-14 Klockan 22:45:06

Tog mig till Arena idag för första träningspasset sen i lördags.
Kan ju säga att det inte var lätt.
En klump i magen som växte till en paniksångest attack.
Fick sitta kvar i bilen i 5 minuter och andas innan jag tog mig ur bilen och in på Arena.
Hade det inte vart för att det var R´s pass jag skulle gå på så hade jag nog suttit kvar i bilen och åkt hem igen.
Men tog mig in och igenom passet.
Kan inte säga att hjärna var med idag, tankarna snurrade bara och jag var helt väck och hängde inte alls med i alla dansrörelser.
Fick mig en kram och en pratstund med R efteråt och det kändes bra.
Så första gången sen det hände är avklarad och jag hoppas och tror att det blir lättare för varje gång.
 
Skönt att röra på sig var det.
Ska dit imorgon med och köra 2 olika pass, men de är bara 30 minuters pass så det ska nog gå bra. ;-)
 
 


Kommentarer
Postat av: Svintoflicikan

Skrivet 2012-11-15 Klockan 08:10:44
Förstår att ni är fulla av tankar !!! Men klandra inte dej själv för att du va på gymmet . Kunde han liksom prata fast pengen satt där. Å tack o lov för sjukvård å stor kram till er !!

Svar: Ja nog är det mycket som rör sig i skallen fast det gått ett par dagar sedan det hände. Ja han kunde prata fast ville inte för det gjorde ont.
Han var tyst i flera timmar och det är han aldrig annars. Men när pengen var borta tog han igen det rejält och slutade aldrig prata. :-)
Kramar
Pillas blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!