Tuffa dagar

Skrivet 2012-11-13 Klockan 21:33:59

Ja det har vart ett par tuffa dagar här hemma.
Elias har ju mått bra förutom lite ont i halsen.
Men både jag och Thomas har haft svårt att sova. Många vakna timmar.
Idag var jag med Elias i skolan hela dagen, delvis för att han ville och delvis för att jag inte var helt redo att släppa iväg honom
Imorgon blir det stora testet och se hur det går, han ska iväg själv till skolan och jag ska iväg och träna på kvällen.
Får fortfarande en klump i magen av att tänka på att åka till Arena, men måste tvinga mig.
Ingen blir ju bättre av att vara hemma, och inget inget hade ju förändrats av att jag hade vart hemma i lördags.
Måste intala mig själv det!!!
 
Hopppa bara det blir första gången som är jobbig och att det släpper sen.
Får pepp av syrran och av R min coach på Arena.
 
Panikångesten har lagt sig lite och är hanterbar numera och i natt sov jag ok och Thomas hade sovit jättebra sa han.
Så nu försöker vi lägga det bakom oss och bara njuta av varandra och att det faktiskt gick bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!