bättre dag

Skrivet 2012-09-08 Klockan 13:39:26

Idag känns det bättre. Inte så värst godissugen idag, men får väl se hur det blir till kvällen.
Började dagen med en löptur, japp kan kalla det så idag då jag bara gick lite först  och i slutet. Dock var tempot lite för högt stundvis så jag blev rejält trött. Ska försöka ta lite intervaller tyckte Thomas, jogga och gå omväxlat.
 
Känner att på helgerna blir det svårt att få in alla mellanmålen, då vi sover lite längre. Hmm måste fundera lite över hur jag ska gå till det.
 
De rekomenderade att man inte skulle väga sig så ofta utan mäta istället. De mätte midjan när man skrev in sig, men jag tänkte ta lår, höfter och arm oxå. Hon menade att när man lägger in träning så bygger man muskler och då kan vikt vara missvisande och mått var bättre att gå efter för att se tydligare resultat.
 
får se om jag är modig nog att lägga ut vikt och mått här. Tveksamt om jag vill visa den hemska sanningen om hur jag ser ut. :-(
 
 


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2012-09-08 Klockan 17:49:25
Har ju varit lika dålig på att kommentera jag också.
jag joggar ibland å tränar en gång i veckan men jag klarar inte vara utan sött..
det går bara inte.
är eg knäppt att det ska vara sån vikt fixering..
men sen känner man ju att man mår bra av att röra sig..

kramis å ha en skön helg!

Svar: jag mår mycket bättre av att röra mig och skulle nog må bättre av minska vikt oxå
Pillas blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!