body balance

Skrivet 2012-09-12 Klockan 21:49:13

testade idag body balance och det är ett yogainspirerat träningspass där man tränar balans, koordination, rörlighet, styrka och avspänning. Kontrollerad andning, koncentration och noggrant strukturerade serier av stretch, rörelser och ställningar som får din kropp i harmoni och balans.
 
Det var kul och det var dessutom min coach R som håller i det passet. :-) Men med det grymma träningsvärken jag hade så var vissa rörelser riktigt jobbiga att göra. Men R tyckte jag gjorde det bra för att ha träningsvärk och att det var första gången.
Men det är helt klart ett pass jag kommer att gå på igen.
 
Har fått ett otroligt bra besked oxå inför framtiden. Har fått en fast tjänst som förskollärare, så när jag blir klar i januari med studierna så väntar det en tjänst på mig.:-)


Kommentarer
Postat av: Svintoflicikan

Skrivet 2012-10-23 Klockan 07:49:16
Men å vad kul du redan har jobbet;) är de mkt å plugga? Kramis från svinto

Svar: ja det känns jätte bra att ha jobb redan.Är ganska mycket just nu men om bara nån månad så är det klart....
Pillas blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!