bodypump

Skrivet 2012-09-10 Klockan 21:50:35

Ja så hette passet jag testade för första gången idag.
Premiär på Arena och på bodypump.
Skoj, svettigt och intensivt är väl ord som sammanfattar passet ganska bra, kan ju ana av den matta känslan i kroppen att träningsvärken kommer bli grym.
Men vila imorgon och så blir det att testa bodybalanse på onsdag, skoj!!

Det är flera från Norberg som tränar där så idag var sällskapet Mia och en kompis till henne, på onsdag blir det L.
M är en gammal vän till mig som jag inte umgås med så ofta numera men som jag kan tacka för att jag gått med på xtravaganza och Arena. Hon tränar där och har peppat mig till tusen.
L är mamma till en dagiskompis till Elias.
 
Maten går bra och idag har godissuget inte alls vart så jobbigt, så förhoppningsvis blir det lättre nu......
 


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2012-09-11 Klockan 09:04:59
Du är så jävla duktig och jag är så stolt över dig <3

Svar: tack fina goa du. <3
Pillas blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!