börja blogga igen.....

Skrivet 2012-09-06 Klockan 08:47:06

ska försöka börja blogga igen då jag känner att nu finns mitt behov att skriva.
Har nämligen börjat om med att ta tag i mitt liv och min vikt och denna gång har jag hjälp
.
Har gått med i något som heter xtravagansa, det är inte bara ett viktprogram utan de arbetar med att man ska ta tag i sitt liv och förändra sitt sätt att tänka och förhålla sig till mat.
 
Deras grundtankar är så här: Du får lära dig att använda Mental Träning, ett verktyg som hjälper dig att arbeta med tydliga målbilder och fokusera på ditt resultat. Du tränar på dina nya vanor att röra dig effektivt med glädje, att äta en god och optimal kost, att njuta av livet och dina framgångar - ju mer du lever dina lättare vanor ju mindre behöver du tänka på det. Målet är att det ska gå av sig själv att dina vanor blir lika naturliga som att borsta tänderna eller något annat du gör med automatik varje dag. Det blir som ett självspelande piano, du kan bara njuta av musiken, helt utan ansträngning.

känner att jag behöver hjälp för trost alla mina försök att gå ner i vikt så går det inte för mig. Så nu hoppas jag med hjälp att jag ska lyckas, känner mig positiv och laddad inför detta.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!