dag 2

Skrivet 2012-09-06 Klockan 21:04:10

i mitt hälsosammare liv, för evigt denna gång.
Ska inte påstå att det är lätt, en kamp varje timme för att inte öppna kylen eller skafferiet och ta nåt att tugga på.
Men dricker vatten och biter ihop, hoppas det blir lättare för varje dag bara.
har haft en grym huvudvärk idag och antar att det beror på att jag inte ätit socker på en vecka nu.
 
Igår var jag ute och gick och på 3,5 km sprang jag 1+0.5+0.5 km i intervall.
Idag blev det 1 km gång, 1 km löpning, 200 m gång, sen 1.5 km löpning. Känns så skönt att jag faktiskt fixar att springa, eller jogga är väl mer korrekt att säga. :-)
 
Nu blir det vilodag i morgon och sen promenad på lördag och lite löpning söndag.
Nästa vecka ska jag försöka få till nåt pass på Arena.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!