En högre växel

Skrivet 2013-03-02 Klockan 20:05:45

Ja nu har jag lagt in en högre växel med viktnedgången.
Känns lite som jag gått på sparlåga ett tag, inte gått upp men inte heller gått ner så mycket.

Har gått över i en ny fas i xtravaganza, lifetime.
Möten 1 gång i månaden och vi var en stor grupp, 14 personer tror jag vi var på mötet.
Alla är i olika faser, nya, såna som är mitt i, mot slutet eller som börjat om.
Det är kul!
Vi fick i alla fall tillsammans komma fram till hur mycket vi skulle gå ner som grupp tills nästa träff som är om 5 veckor.
Jag ska bidra med minst 2 kilo.
Och det måste jag jobba för, så inget slarv mer.
Hårda tag med träning, både rörelse glädje och mental träning.
Äta rätt och bra hela tiden.
Har gått bra denna vecka, fokus nu!!

Var på kalas idag och hade bestämt mig att ta en sak för att jag ville, hade då sån tur att det serverades fruktsallad. Inte optimalt men åt lite för att det var dags för mellanmål för mig och jag inte ätit lunch då vi sov länge.

Ska träna 2 pass imorgon och 2 pass på måndag.
Måste få till fler pass och inte bara milon känner jag om jag ska nå målet.

Nu lite mellomys med barnen. Skippar chips och godis men tar ett halvt glas vin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!