lugnet har lagt sig lite

Skrivet 2008-12-20 Klockan 07:56:38

över allt som händer och sker.
Och det känns skönt.
Men det finns en lite tanke en liten oror i kroppen än över det som hänt.
Men man har återfått känslan av att det är jul snart.
Jag är så gla att jag har så mycket fina männsikor runt mig när allt brakar ihop som det gjorde.
<tack syrran för att du alltid finns där.
tack för att min sambo är så underbar i dessa lägen.

nu sitter man här och är vaken och har vart det sen halv sju.
Både pågrund av en virig hosta jag fått som gjort att sömnen inte vart den bästa och på grund av en morgonpigg liten E.
Så vi har sett Thomas tåg och diverse barnprogram på tv4 sen vi gick upp.

Hoppas nu bara denna hosta ger sig snart för det gör ont att hosta och min förkylningsastma är inte kul.
Tungt att andas.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2008-12-20 Klockan 19:20:29
Det gick jättebra med pepparkakshuset det var inte så svårt och helt var det också :)

Hoppas ni får en bra jul, ta hand om er, kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!