regn

Skrivet 2008-07-07 Klockan 22:24:33

har det vart hela dagen idag.
hur kul är det på första semesterdagen. :-(
vaknade tidigt i morse med ont i ryggen.
Vi måste snart investera i en ny säng för nu vaknar jag allt som oftast med ryggont. Inte kul!!!
Sen tog vi en sväng till Avesta, mest för att ha nåt att göra.
Lämnade in mitt halsband som jag fick när jag fyllde, för det har blivit alldeles repigt och konstigt.
De skulle skicka iväg det för att se vad det var.
Köpte nya regnkläder åt L han har växt ur sitt.
Sen blev det mest nytto grejer, toapapper, blöjor, och mat.
Barnen fick varsin stol man kan ha med på picknick eller camping.
vi har såna och nu hittade vi lika fast i barnstorlek.
Glada killar blev det i alla fall. :-)
Hem och lagade mat, chili con carne, starkt och gott.

barnen somnade tidigt och utan problem. Det är skönt.

Hoppas nu på fint väder i morgon så vi kan riva altanen så vi komer igång.
Syrran och familjen kommer i slutet av veckan så då vill man ju ta sig tid att umås med dem, sen åker vi på semester ett par dagar nästa vecka.
Ska till Göteborg och hälsa på vänner som flyttade dit i höstas.
Ska bli kul!!!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-07-07 Klockan 23:35:34
ja här har de också regnat massor.

jag har alltid för höga förväntingar på vissa dgr som tex morsdag,bröllopsdag m.m...blir alltid besviken nästan..skratt.dumt.

låter som ni fick en mysig dag idag allfall..trots regnet..

nu ska jag sussa..

lycka till me altanbygget.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!