pluggning och shopping

Skrivet 2009-12-28 Klockan 22:19:04

idag började jag dagen med att plugga. och resten av famlijen åkte till avesta och badade. jag fick en hel del gjort och det känns så skönt.
sen lämnade Thomas av barnen hos mina föräldrar och så åkte vi och shoppade på jakt efter bra vinterkläder åt oss.
började med att åka till outleten här i Norberg och hade sån tur att det var 30% på allt. så vi hittade varsin jacka och byxa. bra kvallitet och det var det vi bestämt att satsa på. vi fick pengar av mina föräldrar och av Thomas i julklapp och sa att det skulle gå till bra vinter kläder.
sen åkte vi vidare till Avesta och där hittade jag vinterkängor. lite dyrare än jag tänlt me bra kvaltiet och det så varma och rejäla utan att bli klumpiga. så nu är vi rustade för att vara ute.
Passade på att handla mat innan vi köpte fika bröd och åkte förbi och hämtade barnen och fick kaffe och fikade hos mamma och pappa.
sen hem och skotta snö, eller nja inte riktigt. Thomas tog och lånade hem traktorn från jobbet och röjde av gården.
det behövdes efter dagens snöfall.
nu myser vi lite och ska snart krypa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!