det underbaraste jag har

Skrivet 2009-07-12 Klockan 21:06:56

är mina barn, jag älskar dem så otroligt mycket.
vet itne vad jag skulle göra utan dem.
Ja Thomas med för den delen, jag älskar honom av hela mitt hjärta.


Mitt humör ligger fortfarande inte på topp, det går lite i vågor, men irritationen ligger där och jag hugger för minsta lilla.
Hoppas lite sömn i natt kan få mig på bättre humör.
 
Sitter och lyssnar på barnen som skrattar och fnittrar men kusin J som är på besök idag och ska sova hos oss i natt.
De kan verkligen fnittra när de kommer ihop hon och L, och E skrattar bara för att det gör det.

ha en bra kväll





bilder på mina älskade godingar.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-07-12 Klockan 21:48:47
Låter inte bra att du inte sover på nätterna..å att massa tankar kommer då..

du behvöer din sömn.

går du fortfarande o pratar me nån.



ja visst är barnen underbara....tänk vilken kärlek o lycka i dem.



kramkram nu.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!