glada besked.

Skrivet 2009-07-17 Klockan 10:07:12

fick glada besked idag.
kom in på skolan.
så nu blir man student till hösten!

Detta stod i mailet som kom i morse!
Hej Pernilla!

Du har uppenbarligen fått felaktig
information vid tidigare tillfälle.
Det beklagar vi verkligen!
Jag har nu registrerat ditt gymnasiebetyg,
vilket innebär att du nu
är grundläggande behörig.
Eftersom att mycket goda skäl föreligger
så har jag även gjort en s.k. upprättning på dig.
Detta har medfört att
du nu är antagen till ditt förstaval.

Glöm inte att logga in på Studera.nu
 och tacka ja till platsen.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-07-17 Klockan 10:30:38
Grattis återigen!



Kram!

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Jennifer

Skrivet 2009-07-17 Klockan 10:43:48
Stort grattis igen!!

Måste kännas jätteskönt att veta vad du ska göra till hösten!

Så nu kan du verkligen njuta av resten av sommaren!!!

Bra jobbat pernilla:)

Kram!

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-07-17 Klockan 11:42:46
Grattis grattis...jättekul.

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-07-17 Klockan 16:31:22
tack för grattiset Jennifer.

Det känns verkligen som en sten fallit från mitt hjärta nu.

Är så glad.

Måste ju ge Thomas en del av tacket som ringde de jobbiga samtalen åt mig, han älskar sånt. ;-)

Kram

Postat av: Vickie

Skrivet 2009-07-17 Klockan 21:18:56
Grattis! Vad kul för dig. Måste kännas skönt att slippa gå hemma och dra. Själv söker jag jobb för fullt, de få som finns.

Inte är det kul inte, mår skit vissa dagar.. suck.. bara att försöka att gilla läget.

Hoppas du kommer att gilla Högskolan, jag trivdes jättebra när jag pluggade i Falun.

Grattis igen!

Kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-07-17 Klockan 21:48:16
tack Vickie!

ja det känns verkligen kul att jag kommit in.

Hoppas att det löser sig för dig med jobb.

Kram Pernilla

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-07-18 Klockan 12:18:05
Grattis å va kul för dig.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!