hedemora

Skrivet 2009-07-31 Klockan 19:31:28

Ja idag blev det en tripp till Hedemora med Vickan, Irma och E.
Gick en sväng på stan och mumsade sen lunchen på mc Donalds, gott.



Sen var vi och inhandlade nåt väldigt spännande, en avfuktare, kul kul.
E var dock nöjd med detta då han fick provsitta en åkgräsklippare, han är inte svår att göra nöjd. :-)

Sen var vi ner till mamma och pappa och umgicks med syrran och hennes charmtroll.

Handlade 2 årspresent på vägen hem, är ju en söt liten tös som fyller år snart.



Och så har vi ätit hemgjorda hamburgare det är mums, Så E och jag har ätit hamburgare 2 gånger idag.
Sköjbjugg.
He he he



Har börjat få en konstig oro i kroppen, som gör mig rastlös och lätt irriterad.
Kommer mycket tankar och funderingar inför skolstart, ska bli kul tro inget annat, men det är pirrigt och lite nervöst.
Hur man ska fixa det, och hur det ska gå med allt.
Känns trist att veta att man ska sluta jobba oxå, för trots alla har jag älskat mitt jobb, personalen runt om och alla goa barn på förskolorna i Norberg.
Kommer bli med sorg jag slutar.
Finns ju vissa man inte kommer att sakna. ;-)

Nej nu ska jag mysa lite med barnen.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-08-01 Klockan 10:10:01
Hamburgare är gott...

Avfuktare är bra. Vi har en i källaren. Tänk vad

vatten man får tömma - då förstår man att det finns en viss fukt lite överallt. Perfekt när man vill

att tvätten ska torka lite snabbare.

Förstår att skolan känns både pirrig och spännande.

Jag tror du kommer att älska ditt nya liv.

Hör av dig om du behöver några råd/böcker..kanske finns de i mina gömmor :-)

Kram

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!