livet suger

Skrivet 2009-07-13 Klockan 14:14:01

just i dag suger det extra.
Humöret är lågt.
Har mailat med högskolan i falun och fick veta lite om varför jag inte kom in på högskolan.
man söker ju från en sida  som heter studera.nu och de har gett mig fel info som leder till att jag inte kommer in.
Mailade den i våras då jag blev osäker om jag skulle skicka in gymnasiebetyg eller inte, skickade bara in komvux betygen då jag sökte. fick till svar at tnej det behöver jag inte.
Och får nu veta från falun att et är därför jag inte kom in. utan hamnar i en grupp med sökande som ej har kompletta betyg, alltså minimala chanser att komma in som reserv.
Så mitt humör sjönk och jag vart skitdeppad.
Men efter att ha en ilsken sambo som itne accepterar detta så ska jag nu få en chans att komplettera med alla betyg och få en ny chans.

Hoppas på det bästa nu.
Men jag deppar i alla fall och hatar det mesta nu.
Utom min Thomas ssom är min klippa nu!!!!!!!!1


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-07-13 Klockan 22:02:13
Håller alla tummarna jag har att allt går bra.

Kram

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/

Postat av: Ella

Skrivet 2009-07-13 Klockan 22:15:47
Vilka puckon....morr....men hoppas att det ordnar sig för dig nu!!! :)

KRAM KRAM

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-07-13 Klockan 22:23:04
Ella ja puckon kan man lugnt säga att de är.

Jag har vart så arg och lessen idag.

Men nu är det väl bara att vänta och hoppas på det bästa.

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-07-13 Klockan 23:11:19
Hoppas det ordnar sig.

Klantarslen.

Kram!

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-07-13 Klockan 23:38:48
vad är de för utbildningn du vill in på.

du ska se att de ordnar sig !!!!!

fick du din tjejteeftermiddag..ler.

kramis


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!