shoppingdag

Skrivet 2009-07-16 Klockan 18:03:19

var till avesta idag. Thomas skulle dit och träffa en kille och prata jobb, så jag tog barnen och mamma med mig så tog vi en shopping dag på stan.
Jag köpte mig en lång svart klänning på rea, lite nya underkläder.
sen när vi kom hem hämtade jag ut mitt paket från ellos, men 2 tunikor och 1 linne, den ena vart dock för stor så den fick gå tillbaka och kommer sen i en storlek mindre.
barnen fick varsin pyamas och 1 luvtröja var. och L ett linne och en t-shirt.
Barnens kläder hade jag oxå betällt och det kom idag från Linus och Lotta.
bara stackars Thomas som inte fick shoppa nåt, men han fick en ny klocka igår så han var nöjd i alla fall.

Blev en fika i Avesta oxå och då hade vi sån tur att Jossan var där med en kompis så vi fick trevligt fika sällskap.

Sen var vi till en mysig lekpark i Avesta och lekte en stund, medans vi väntade på Thomas.



Lite mathandling innan vi åkte hem igen.
Blev en bra dag och fort har den gått.

Nu blir det mat, kassler, MUMS!!


en bild på mina nya gummistövlar


Bilder på kläderna från ellos

                     




Den bruna fick jag skicka tillbaka och byta till en mindre sorlek


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-07-17 Klockan 09:20:26
å jag älskar me sånna där tunikor,klänningar.fina.

kul att shopa.

här är de frukost sen får vi se.

kramkram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!