idag vill jag bara gråta

Skrivet 2009-03-12 Klockan 13:42:35

ja inte vart det en bra dag idag heller.
Fick besked av min chef idag att jag berörs av de varslen som ska läggas i kommunen.
Anade och förtstod ju att et skulle bli så när vi fick veta att det skulle varslas och idag kom chefen med beskedet.
vet inte riktigt när men när brevet kommer och är påskrivet har jag 6 månader kvar att jobba.
Fick beskedet på jobbet strax innan lunch och jag bröt ihop totalt.
gissa om det kändes bra att ha mamma på samma arbetsplats idag. :-(
kan ju säga att det var mycket tårar.
Är glad att jag är där jag är, alla var så undebara och tröstande och många varma kramar fick jag.

Det enda jag ville göra var att åka hem och krypa ner i sängen och aldrig mer gå upp.
Men idag av alla dagar skulle ju L ha me sig en kompis hem från lekis för första gången, så det var bara att bita ihop och hämta dem.
som tur är har jag underbara föräldrar, pappa  min ska hämta E och sen kommer han hit en stund så jag kan gå och vila och förmodligen gråta.

Thomas kunde inte åka hem tidigar, annars skulle han naturligtvis gjort det.
Blä och fy för denna dag, vill bara skrika rakt ut och gråta floder.



Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-03-12 Klockan 14:10:06
Puss på dig!

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-03-12 Klockan 14:14:55
tack älskade syster yster!

betyder mycket att du finns där för mig.

Kramar i massor

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Leonora - The Crazy one

Skrivet 2009-03-12 Klockan 14:19:00
Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Postat av: veronica

Skrivet 2009-03-12 Klockan 16:23:57
hej vännen va tråkigt att höra men en liten sol i det hela är att då måste vi hinna ses =) puss å styrkekram till dig vännen min

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-03-12 Klockan 17:48:32
Nä usch,stackars dig!

Så hemskt med alla varsel överallt.

Tänker på dig/er!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Vickie

Skrivet 2009-03-12 Klockan 19:45:35
Usch, det där är inte kul! Att inte kunna planera framtiden och annat. Har en känsla av att mitt jobb ryker med, bara att söka nytt vilket inte är så lätt.

Lider med dig i alla fall. Hoppas morgondagen blir bättre.

Blir vi arbetslösa båda två kanske vi kan få till det att träffas någon gång.

Kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-03-12 Klockan 19:52:08
Vickie!

nej det är itne kul och är det nåt jag inte gillar och inte fixar speciellt bra så är det ovisshet och sånt. :-(

Vill bara gråta.

Hoppas det ordnar sig för både dig och mig med jobb.

Skulle vara kul att ses nångång, utanför jobbet så att säga.

Ha det bra!

Kramar!

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!