nyklippt.

Skrivet 2009-03-03 Klockan 18:22:15

japp var till frissan idag och böt frisyr och blev sååå nöjd.
Tur man har en bra frisör.

Är lite seg idag, sovit dåligt ett par nätter.
Suck!!!
Men men, det blir väl bättre.
Var förbi storebror en sväng idag och barnen är så förstjusta i morbror just nu.
Ja moster med så klart, :-)

Skoj att vara dit och snacka lite skit!

Hem och lagade mat och nu ser barnen på bolibompa, snart läggdags, och känner jag mig själv rätt blir det nog ryggläge på soffan då!. ;-)

Och ny design blev det till sut, men den skulle behöva fias lite mer, men det få bli en annnan dag. :-)

Ha en bra kväll!!


 
En söt liten bild på barnen och kusinerna, gammal bild dock.




Kommentarer
Postat av: Somris

Skrivet 2009-03-03 Klockan 21:16:22
vill se frisyren!!!!

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-03-03 Klockan 22:32:41
å va kul att du träffar min vän..ler..jag vill me träffa henne...tänk du träffar säkerligen min vän oftare än vad jag gör..skratt..

kul när man är nöjd me frisyren..nu blir jag nyfiken hur du har klippt dej.

va duktig du är o grejja me bloggen.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-03-04 Klockan 06:47:08
Ja att göra sig fin i håret gör mycket, det piggar upp en.

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-03-04 Klockan 16:19:36
Fin bild!

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!