migränanfallet från helvetet

Skrivet 2009-05-21 Klockan 16:34:41



har besökt min skalle idag.
Har nog aldrig haft såna smärtor i mitt huvud.
Det gjorde så ont ett tag att jag fan trodde jag skulle dö.
Hade inte överlevt om det inte vore för Thomass underbara masssage.
Vaknade i natt och hade ont, fick då min första massage av min underara Thomas.
sen fortsatte det hela natten och i morse var det fruktansvärt.
Fick nog masssage i 3 vändor innan jag kunde slappna av tillräckligt.
Barnen och Thomas åkte med min pappa till bålsjön och tittade på flygplan, de har nåt däruppe varje kristihemmelfärd, tror det är modellflygklubben eller nåt sånt som håller i det.
Så barnen fick lite skoj och jag sov bort ett par timmar.
Den värsta smärtan har gett sig men jag har fortfarande ont i skallen.
Kul ledig dag  det blev.

Nu väntar vi på att maten ska bli klar, köttfärspaj!!



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-21 Klockan 18:20:00
Usch vad hemskt!Har aldrig haft migrän och kan inte föreställa mig hur det känns :-(



Jobbar du i morgon?

Jag jobbar, och det blir inte till 18.30,men till 17.30......jätteskoj ska det bli..

Så vi kanske kan försöka ta och ses en annan dag, kommer nog vara lite trött morgon.



Nu ska jag passa på att plocka lite, Irmas mormor har just kommit (ska vara barnvakt i morgon) och nu leker de för fullt :-), härligt med lite ledig tid :-)



Kram





URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!