samtal

Skrivet 2009-10-29 Klockan 21:31:04

idag var jag på första kurator samtalet, jag var nervös innan och fick väl inte den bästa starten heller.
Hon var en halv timme sen, kom ut efter en kvart och sa att hon var försenad och sen tog det ytterligare en kvart innan jag fick komma in, hmmm inte det bästa första intrycket....
men samtalet gick bra. vi pratade lite om mig och hur jag mår och hur jag hanterar minn oro och ångest.
ska nu dit på 5 besök där jag ska få prata och lära mig hantera mina tankar och känslor.
Kommer förhoppningsvis att bli bra, för jag behöver helt klart lära mig att hantera det hela. För så här vill jag inte fortsätta må.

Idag lämnade vi in examintationsuppgiften, kändes skönt att få den klar och inlämnad, för nu kan jag inte göra mer än vänta......
Tycker det kändes bra och så men det tyckte jag ju i och för sig efter den muntliga tentan med och den gick ju inte bra......
men men bara att vänta och hoppas på det bästa.
I morgon ska jag ha en ledig dag med barnen och det ska bli skönt efter veckans skrivande.

en bild på mina undebara barn och kusin Julia som var här en del denna vecka.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-10-29 Klockan 22:22:21
Hej! Kul att se dig idag, förlåt att jag inte hann prata nåt med dig bara. Jag höll på att försöka övertala William att ta sprutan vilket jag misslyckades med men efter mycket om och men så blev han vaccinerad iallafall och även jag och Johan, bara lilla Ebba som inte tagit den eftersom hon är för liten men förhoppningsvis så skyddar vi henne nu när vi tagit den alla 3.

STOR kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!