hängiga jag och stora sonen.

Skrivet 2010-01-02 Klockan 22:10:57

jag har känt mig trött och frusen på eftermidddagen och efter vi åt mat så sov jag i 2 timmar på soffan, och L vaknade till nästan direkt efter han somnat och har ont i halsen. får hoppas det inte blir mer än så för varken honom eller mig.
har inte tid att bli sjuk nu när det är så mycket som ska göras klart i skolan.
ligger bra till men det kommer att bli fullt upp nu i 3 veckor känner jag,. men sen är första terminen klar och vi ska börja termin 2 och den kommer bli roligare tror jag. vi ska läsa om den språkande människan och börjar med en delkurs som heter sagor och berättelser.
nej nu ska jga mysa med L som fortfarande är vaken.


Kommentarer
Postat av: somris

Skrivet 2010-01-03 Klockan 14:25:05
Vad fint det har blivit härinne!

Vet inte om jag frågat det förut, men hur gammal är du?

Önskar dig ett gott nytt år vännen!

KRAMIS


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!