pluggdag med Elias hemma

Skrivet 2010-01-15 Klockan 08:18:12

ja det blir spännande att se hur detta går.
Men vill inte ha honom på dagis idag heller.
Han var hemma igår när jag hade studiegrupps träff och det fungerade bra.
han satt i knät på mig och tyckte det var jätte spännande att se sig själv på datorn genom webkameran och jag tror mina pluggpolare fick lite roligt de med. :-)
har storgrupps redovisning idag och mina vänliga vänner tar redovisningen.
jag har var med och gjort jobbet men behöver inte säga nåt idag.
berättade vad som hänt så de känns så skönt när de hjälper mig idag och det var helt ok för läraren oxå.
sen har vi seminarie på eftermiddagen men då kunde morfar rycka in.
Har så knäppt schema idag. 9-12 och sen 15-16.30
men men de är väl så.
väntar med spänning på att höra från dagis sen och se vad som blitt sagt i samtalet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!