tänker mycket

Skrivet 2010-01-14 Klockan 23:04:33

idag har jag tänkt mycket men inte malt och grubblat på det där sättet som jag brukar.
jag har tänkt mer konstruktivt och funderat, mycket på hur vi ska lösa det här med dagis.
vill att det ska vara bra för Elias men ändå bra för oss som föräldrar.
Jag vill kunna lämna honom till dagis och veta att han blir behandlad på ett bra sätt.
klart han ska puschas på och uppmuntras till att alltid försöka men kan man itne så måste man ju få hjälp. vad det än gäller
vill inte att det här med maten ska bli ett problem för honom.
vill ju att det ska vara en skön, mysig och framför allt trygg miljö jag lämnar honom i,
Men hur ska jag veta vad som är rätt då för honom?
ska vi ha honom kvar och hoppas på det bästa eller ska vi byta förskola åt honom?
ja många tankar som kommit under dagen och jag vacklar i vad som är rätt.
men är så glad att jag tog tag i detta.
Hade jag aldrig gjort för ett halvår sen.
ha växt mig stark och vet att detta fixar jag.
är så glad att jag bestämde mig för att ta hjälp utifrån när jag mådde som sämst.
hon har lärt mig mycket hur jag ska tänka kuratorn.
På måndag ska jag dit för ett avslutande samtal, sen ska vi inte ses på ett halvår. och då ska vi ses igen för att se hur det går och hur jag mår.
Men jag vet att mår jag sämre så finns hon ett samtal bort bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!