ja vad ska man säga.....

Skrivet 2010-11-29 Klockan 19:05:22

den enda som vart HIT idag och grattat Thomas som fyller år idag är MINA föräldrar!!! de kommer så självklart upp och grattar honom med present och allt.
Jag är inte förvånad men besviken för Thomas skulle.
Ett litet kort samtal för en liten stund sen var det som kom från hans föräldrar........ja vad ska man säga.....
förväntar mig inte att andra ska komma hit för vi firar inte varann på det sättet. Men hans egna föräldrar.....?????
ja vissa människor upphör aldrig att förvåna mig fast man borde vara van vid det här laget.... och ja de bor här på samma lilla håla som oss. Min mamma är sjukskriven och hoppar på kryckor och har svårt att ta sig fram, men nog kommer hon, men hans friska föräldrar som är nyblivna pensionärer hade tydligen inte tid att ta sig den tiden och åka hit och fira sin egen son.
Grrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!