lugn och glad

Skrivet 2010-11-17 Klockan 20:17:10

vilken toppen dag det blev idag. Ny bil hittade vi så snart är vi ägare till en volvo v50.

fick även positivt besked på det som oroat mig, och kan väl nu tala om vad det var. Har nyligen vart på min första mammografi, och fick naturligtvis brev att jag skulle tillbaka på kompletterade undersökning. så idag var jag dit och de tog massor med bilder igen, 6 stycken av samma bröst. de hade sett något som de ville kolla närmare på fick jag veta. Men som tur är så finns där en läkare som kollar bilderna på en gång och så kom sköterksan tillbaka och sa att det såg inte ut att vara nån fara men de ville ha 2 bilder till för att vara helt säkra, och efter det så vart jag "friskförklarad" som sköterskan sa.
vilken lättnade det var och vilken tur vi har som får gå på detta och kolla våra bröst.
Men rädd och orolig har jag vart.
Hela undersökningen tog 45 minuter och under tiden satt THomas och barnen i ett väntrum, och han hann bli rejält orolig över att det tog så lång tid och han inget visste. Han var så lugn innan Thomas min klippa men ensam med barnen i väntrummet hade tankarna kommit hos honom när det tog sån tid att nåt kunde ju var fel.
Så det var en lättad Thomas som såg mig komma leende från undersökningen.
:-)

Glad glad glad är jag nu.........






Kommentarer
Postat av: Ingela

Skrivet 2010-11-17 Klockan 21:44:13
GRATTIS!

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-11-19 Klockan 17:37:55
Ja, visst är det skönt att mammografin finns. Jag var där för första gången förra året, eftersom jag var tvungen att vänta lite efter amningen. Dubbelt skönt att allt var okej med dig...trevlig helg. Kram Yvonne

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-11-19 Klockan 22:26:21
hi,hi du måste skrivit nyss.väntar du med på idolresultat.

tack för grattiset i bloggen.

å visst är somrig gullig mot mej.



vilken lättnad med mammografin,att allt såg bra ut.

usch vilken hemsk oro.

tack o lov att allt är bra.



kramkram !!!!!!! och ha en mysig helg!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!